Olimme alueemme karavaanari alueella ja pe. iltana meni hyvin, Niko oli leikkikentällä, grillattiin yms. Kun sitten tuli nukkumaanmeno aika, niin nukkumaan...eikä menny kauaakaan kun mulla tuli ihan kamala oli. Ankarat rytmihäiriöt ja sydän hakkasi kovasti, ensin ajattelin että tyyny on liian matala (mulla kun tyynynkorkeus on sellaista millimetrin tarkkaa hommaa), ja laitin tyynyn alle pikkasen koroketta...ei auttanut. Sitten alkoi tulla tunne et oksennako vai ei, maha meni sekaisin, alkoi myös huimata ja kädet oli ihan turrat ja käsivarsiin tuli sellainen paine että tuntu ne räjähtää. No enpä nukkunut, en! Mietin sitten et tilaanko ambulanssin vai voinko matkustaa omassa autossa oman kunnan terv.keskukseen (60km)...Nousin ylös ja se niinkuin ihan pikkasen helpotti, päätin et enköhän pärjää ilman lääkäriä. Nukuin sitten klo 5-9 ja hyvin hyvin kehno olo jatkui aamullakin, ja mietin pitäskö lähteä kotiin kuitenkin. Lähdimme sitten aamupalan jälkeen ulos ja käveleltiin hiljokseen siellä täällä alueella ja siinä klo 14 maissa olo alkoi mennä suht normaaliksi ja olin varma että selviän tuostakin taas elossa. Yölllä sitten hoksasin ettei olo johtunut tyynystä vaan siitä, että Niko vei osan täkistäni allensa kun hyöri ja pyöri, ja otin täkistä kiinni ja vetäsin...ja se oli liikaa käsilleni. Koska näin on käynyt kerrankin ennenkin IHAN SAMOIN SEURAUKSIN. Lauantaina olin kyl hyvin vaisu ja yksi nainen kyselikin miten voin, purskahdin itkuun...olen ihan sippi tän taudin kanssa. Siis eikö todellakaan kukaan muka voi tätä parantaa tai edes helpottaa!!!!? Voiko se olla niiiiiin hiton vaikeaa?!
Sunnuntai aamuna Niko antoi mulle oma tekemän kortin sekä sydämen muotoisen kiven, jonka oli la. rannalta löytänyt <3 Ja oli siihen lahjaan sit lisätty myös suklaata ja 50e rahaa. Lähdimme sit alueelta kotiin ja syömisen jälkeen sitten vanhemmilleni, jonne saapui aikaa myöten koko sakki.
Euroviisuja seurasin sen verran että su. aamuna katsoin 5 kappaletta, eli näin Hannan esityksen. Kovin huonoja oli ainakin nuo ekat 5, muista en osaa sanoa...tai no voittaja kappaleen kuulin myöhemmin, en pitänyt siitäKÄÄN...mut mä nyt olenkin ronkeli musiikin suhteen.