Niko tuli eilen eskarista, oli oma paikka ja turvavyö. Sitten jännitin että miten on tänä aamuna. Ja kyllä etupenkki oli vapaa, Niko meni siihen ja ojensin turvavyön, jonka kuski laittoi kiinni. Sanoin että liikenteessä on rattijuoppoja mihin aikaan hyvänsä, että vyö on hyvä olla kiinni. Siis niinkuin ettei hän ajattele minun epäilevän hänen ajotaitoja. No ei hän onneksi mitenkään loukkaantuneelta näyttänyt vaikka tiesi että minä se olin, joka eile aamun jälkeen otin yhteyttä asiasta. Eli JOS se nyt alkaisi mennä näin.
Hyvin Nikon eskari oli menny ja oli niin hauskoja juttuja et sai nauraa sen oivalluksille. Eilen kun tuli taksista, laitin oven kii ja kysyin "no miten meni?" niin poika vastaa "Äiti, oon rakastunut. Näitkö sen tytön mun vieressä? Se on ihana". No voi todentotta en huomannut katsoa kuin sen että tyttö se oli. Eikä sitten Niko muistanut että onko se eskarissa vai ei, mut sanoi että ehkä se ei ole, koska sillä oli tullu jo kotiläksyjä.