Siis mulla menee nyt just todella huonosti.
Ensinnäkin siis mun vointi on tosi huono, ihan jumissa puolesta selästä ylöspäin, vaikka on hierottu. Kädet puutuu kovasti, huimaa yms.
Toiseksi sain ma. kirjeen työeläkeasioiden muutoksenhakulautakunnalta, joka ilmoitti että eläkehakemus on hylätty ja oli mm. siinä "lievä TOS, joka ei vaikeuta työntekoa". OHHOH, sanon minä. No koska en tajunu mikä tämä lautakunta oikein on, soitin vakuutusoikeuteen varmistaakseni onhan valitukseni siellä (olin sinne laittanu sen 7/2006) . No se EI ollut siellä, joulukuussa olivat siellä huomanneet että 2005 joku lääkäri on käsitelly asioitani Kelalla, sitte tää sama lääk. on siirtyny KEVA:lle, eli näin ei saa olla, ja palauttivat mun paperit KEVAlle. Siis syy ei mitenkään ole mun! No mä tietenkin oletin että kun ovat asian korjanneet KEVAlla ni paperit menee takas vakuutusoikeuteen ja eikä sentään alimmaiseksi. Mutta se ollutkaan näin, vaan KEVA oli laittanu ne sitten tonne muutoksenhakulautakuntaan, joka päätti että hakemus hylätty. Ja jos haluan valittaa, pitää mun tehdä uusi valitus vakuutusoikeuteen ja odottaa sieltä vastausta parisen vuotta. Siis ihan outoa hommaa, koska mä olen syytön tuohon  mokaan. Soitin KEVAlle, mut ei sitä asiaa voi muuttaa, se vaan on niin. HITTO!
Kolmanneksi sit aion tehdä uuden hakemuksen, koska se on nopeampi vaihtoehto kuin valitus. MUTTA mun pitää saada uusia lääk.lausuntoja, mut eihän niitä tosta vaan saa. Mulla on lähete verisuonikirurgille, jossa lääkärini selvitti  tilanteeni, mutta ko. lääk. ei ole vielä kommentoinut asiaa ja siis en ole vielä varma asiasta saanko hälle ajan vai ei. Mutta vaikka saisin ajan, siihen voi mennä hoitotakuun 6kk.  Sit toinen lääkäri jolta kysyn uutta lausuntoa on kesälomalla 20.7 asti.
Neljänneksi sitten kuulin että  lääkärini lähtee ens kuussa  töihin Hesaan ja on siel ainakin kevääseen asti eikä tiedä palaakokaan sitten enää tänne päin. Ei oo todellista...multa menee niinkuin se ainoa turva jolle olen voinu aina ilmoitella näistä asioista. Tosin sähköpostia pyysi mua laittamaan sitten Hesaan, mutta eihän hän sitten voi enää mulle lähetteitä ja lausuntoja kirjoittaa!
Viidenneksi sitten sain eilen Kelalta kirjeen että he on hylänneet mun kansaneläkahakemuksen ja perusteluina se että pystyn ihan hyvin siivoojan töihin. KUVITTELE!!! Siis tässä maassa ei millään ole enää mitään väliä!
Kuudenneksi sitten olen kolmatta päivää jossain ihme taudissa, aamuisin ei ole ääntä lainkaan sitten loppu päivän jotain ääntä saan kuuluville, kurkkua kuivaa, koko aika pitää niellä ja jotenkin etova olo ja välillä maha "pyörähtää väärinpäin", pikkasen nuhaa ja silmistä vuotaa vesi niin ja väsyttää, ihan pientä lämpöä myös.
Joten...lyhyesti sanottuna: EI NAURATA JUST MIKÄÄN!
Siis ettei 13 b-lausuntoa kahdeksalta eri lääkäriltä riitä todistamaan että en ole työkykyinen. Mitä niille sitten pitää laittaa?!