YES, Kelalta tuli postia ovat myöntäneet mulle sairaspäivärahaa 12.3 alkaen 28.2.10 asti. Kun otetaan verot pois, niin saan kuukaudessa 440e, mä tunnen itseni miljonääriksi!!! Joskus tapahtuu jotain postitiivistäkin...

Onpas öisin pidelly melkoisia pakkasia, aamulla 7 aikaan oli -20. No onneks kuitenkin päivällä pakkasta vain muutama aste, aurinkokin paistaa.

Meillä on kovasti ollut lapsia tällä viikolla, tiistaina oli Nikon koulukaveri Markus, hän on nytkin täällä. Tiistaina oli myös naapurin tyttö ja entisen naapurin tyttö, sekä illalla mun seurana ent.naap. poika. Niko oli silloin puutyökerhossa. Eilen oli sitten entisen naapurin tyttö&poika, lapsilla oli todella hauskaa yhdessä ja nauru raikui.

Viikonloppu menee kotosalla, mieheni on töissä la-su. No ainahan tuota hommaa kotonakin piisaa, ei tarvi lähteä mihinkään aikaansa tappamaan.

Kohta on pääsiäinen, toivon mukaan se on parempi kuin viime vuonna, jolloin mieheni sairasti sairaalassa ja mä ja Niko kotona.

Eilen kävin psoriasis aiheiselle luennolla pari tuntia, oli ihan mielenkiintoista vaikkakaan ei mitään uutta asiassa ilmennyt. Ensi viikolla olisi vanhempainilta to. ja ke. on jokin "anna aikaa lapselle" luento tapahtuma. Kait sitä koetamme raahautua kumpiinkin, onneksi tuossa jälkimmäisessä voi tuoda lapsen mukanaan, kun on hoito järjestetty.

Mutta minä lähden laittamaan pojille limsaa ja munkkeja. I-itsehän e-en moisia syö/juoTukittu