Lomailtua tuli niin kovast palio ettei ehtinyt tänne kirjoitella. Eli Vuokatissa olimme 23-27.4. Loma meni erinomaisesti ja ihana aurinkoinen ilma suosi koko ajan. Ulkoilimme joka päivä 7-9 tuntia ja kävelimme paljon. Sitten torstaina kotiin ja perjantaina minun piti olla klo 7.00 40km:n päässä osteopaatilla, jonne tuli myös fysiatri. Sit 7.30 mieheni vei samaan kaupunkiin auton huoltoon ja samaa aikaa oli as.vaunun vuositarkastus. No sitten olimme kotona klo 10 jälkeen ja sitten klo 11 lähdimme ajamaan taas samaan kaupunkiin ja Niko tuli mukaan (äitini oli aamun Nikon kanssa), koska Nikolla oli puheterapia. Ja sitten kotiin klo 14 jälkeen, asuntovaunua pakkaamaan ja illalla reissuun sillä. Eli KIIRE päivä oli. Puheterapia sanoi et Nikon puhe on ihan OK, vain r puuttuu ja sitä nyt sitten harjoitellaan. Minun terveydestä sen verran että osteopaatti
tutki mua 1h 20min. Testasi kaikenlaista mistä ottaa jos painaa tuosta ja tuosta ja tuosta jne. Oikeassa kädessä on paikoitellen heikompi tunto kui vasemmassa, rintaranka on yhdest kohti ihan tönkkö ja kun sitä vasaralla koputteli niin siitä kuului kumiseva ääni...sanoi että se voi johtua et siin olis luusiltoja eli selkärankareuma tai sitten sanoi jotain latinankielistä, enkä siis tiedä mitä tarkoitti. Mutta mitään kasvainta tms. tosi vakavaa ei ole. Ihan oli jumissa skaleniukset, pienet rintalihakset, niska jne. SItten sanoi et mulla on ranteet ihan tukossa ja sen takia esim. vasen ranne taittuu vajaa ½cm vasempaan, eli ne pitäs kaivaa auki peukalolla, pelkkä hieronta ei auta. Sit kyynärpäissä on kuulemma ihan "lönttejä", ihan jumissa ja sen takia mulla ei ole hienomotoriikkaa käsissä. AHA! No sit meni mun selän taa, asetti toisen peukalon toiseen ranteeseen ja toisen toiseen siis pulssin kohdalle, nosti käteni vaakaan ja sanoi "USKOMATONTA! EIHÄN NÄILLÄ KÄSILLÄ MITÄÄN VOI TEHDÄ. PULSSI KATOS HETI, VERI EI KIERRÄ". Eli sanoi ettei ole koskaan noin pahaan TOS:iin törmänny uransa aikana. Läkäri nauroi et "Kela sanoi et noilla voi tehdä töitä", heh heh. Oli kyl ihmeissään et pulssi häipy samalla sekunnilla kun käsiä nosti. Sanoi et jos kävisin 3-4x ja jos se ei auta, niin sit TOS leikkaukseen. Ja sanoi ettei mitään kylkiluun poistoa, vaan Ortoniin, ne siel tekee  leikkauksen ja katsovat mistä jumittaa ja avaavat ja katkovat paikkoja sen mukaan kuin tarvii.
Tiistaina 2.5 olin toisen kerran osteopaatilla ja olihan se kipeää hommaa kun paikkoja käsitteli, nyt olen sitten vilvoitellut noita paikkoja jäillä ja syönyt tulehduskipulääkettä. Ensi viikolla sitten uudelleen...