Siis kerran jo kirjoitin Hesan reissusta, vaan jonnekin se häipy bittein taivaaseen kun tallensin, HÖ. Niin Hesan reissun teimme. Meno matka meni aika sukkelaan ja käytiin Jyväskylässä as.vaunu liikkeessä sekä Viherlandiassa. Löysimme Ortonin tosin hyvin :) Sitten oltiin siellä yö, julmetun kova patja oli, tunnin verran nukuin...koetin laittaa täkkiä kolmin kerroin alleni, mut ei mitään apua. Lääkärillä meni hyvin, uskoi minun olevan oikeasti niin vaivanen kuin olen. Eikä siitä sen enempää, tutut ovat saaneet mailitse asiasta tarkemman selvityksen. Sitten klo 13 maissa pääsimme lähtemään kotiin ja voi taivas miten pitkältä matka tuntui, ehkä siksi että piti niiiiiin monta tuntia ajaa pilkkopimeässä hirviä peläten. Pirkkalassa käytiin pikaisesti kaupassa ja 7h matkaan meni, mennessä 6h45min.
Sain sitten to. lääkärinlausunnon postissa eläkettä varten, ei se ihan sellainen ollut kuin piti. Eläke esityksen ajan piti olla 2v, nyt se oli 1v1kk. Kysyn tästä maanantaina miksi niin. Mutta oli sellaistakin mihin olin tyytyväinen esim. se että totesi nivelkipujen johtuvan nivelpsorista ja lihaskipujen fibrosta. JUST näin se onkin, ei tuota vaan kukaan ennen ole myöntänyt. Sikäli vakuutusoikeushan tuon eläkkeen päättää, että sikäli kai sai sama onko esitys 1 vai 2v. koska en usko sen läpimenoon kuitenkaan. 4 reseptiä sain, ja kahta lääkettä olen hakenut ja näin ollen lääkekustannukset kahdesta on 43e/kk, HUH HUH. Kuukausituloni kun on 100e. Eli sit kun kerran kuussa käy osteopaatilla, onkin rahat menny. Ja viel pitäs ostaa jotain muutakin kuin lääkkeitä ja osteopaatin palveluita. Ja HUOM! osteopaatin palvelua tarvisin 1xvko:ssa. Esittää kuntoutusta 3x 5päivää, EN HALUA. Ja oma lääkärini uskoo ettei keskussairaala suostu sitä maksamaan, se olisi mun onni se. Oma lääkärini on myös sitä mieltä et johan minua on neljän vuoden aikana kymmenen eri ihmisen toimesta väännelty ja käännetty, ei se TOS sillä parane. VIISAS ON HÄN! :)