Olen ihan liikuttunu että joltakin löytyy tässä maassa vielä lämmin sydän. Nimittäin tultiin eilen mummulasta ja saatiin vaatteet pois, ni sain osteopaatilta tekstarin et oisko mulla asiaa kylälle, kun hällä olis asiaa, on töis 15 asti. No vastasin et tullaan tullaan juu juu. No ojensi mulle lahjakortin, joka oikeuttaa yhteen hoitokertaan (eli arvo siis ainakin sen 35e). Sanoi et on joka vuosi antanut yhdelle tällaisen lahjan ja oli ihan selvää että se olen minä nyt. Aloin märistä tietenkin. Oli mullakin viemistä kortti, Nikon tekemä koriste ja suklaalevy. Sanoi et häntä niiiiin raivostuttaa nuo eläkeherrat, sille mailitse kerroin taas uusimmat maanantaina. Siis oli yks asiakas tulossa ni ei kauaa ehditty puhua, mutta sanoi et tuo pulssin loppuminen voisi johtua keuhkojen yläosasta. Mut sanoi et tutkitaan ja mietitään kun tulen käymään, jää nyt lomalle.

Äiti oli tehny eilen  porkkanalootaa ja antoi mullekin yhden rasian, nam. Syön sitä kuin hullu puuroa :) Tosin pitää varmaan tuo laittaa pakkaseen, muuten sitä ei jouluna enää ole!!

Niin soitin aamusella eilen  kirurgian polille ja pyysin JOS se ortopedi tekisi b-lausunnon, luin suoraan sinne Sannan mailia etteivät luule mun itse saaneen moista ideaa. Saa sit nähdä tuleeko se vai ei. Epikriisi ei ainakaan viel tullu, hö

Kun äsken soitin naapurin isännälle  en tietenkään voinu suoraa puhua joulupukkina olosta kun Niko oli tos. Niin kysyin että TEETKÖ SÄ AATTONA SITÄ? Oli hetken hiljaisuus ja vastasi "MITÄS SE NAAPURILLE KUULUU?" Heh heh. Joo no niin asiaan, siis naapuri tuleepi taas meille pukiksi, ni ei tarvihe enää sitä murehtia. Mummu ja pappa tulee aattona, laitan ruuan yms. Vietetään kiva iltapäivä ja ilta yhdessä. Niko laskee kovasti päiviä jouluun, eikä niit enää monta olekaan.

Meil alkaa olla koht hommatv tehty. Jari pesi eilen vessan ja pesuhuoneen, konttasi siis harjan kanssa. Tänään aikoi pestä saunan. Mä pyyhin korkeiden kaappien päältä pölyjä ja...sit makoilinkin, kun tuli ni kamala olo. Eli ei täs ole paljoa muuta kuin matot ulos, imurointi, moppaus, normaalit pölyt ja veskin pesu. Siis kait ei ole muuta...en ainakaan nyt muista.

Hugo omistajineen on tulossa tänne päin, aamulla laiva tuli Turkuun ja sitten ajo tänne päin. Ainakin ensi ma. tavataan jos ei ennen, saattaa olla kyllä että tulevat ennen aattoa käymään.