Meinasin aamulla kupsahtaa ku menin vessaan ja näin peilistä itteni, mun oikea käsivarsi on olasta kyynärpäähän ihan laikkuinen ja näytti ihan psoriläiskiltä. Tuo mun reumalääke (aloitin ottamaan 2.3), niin siin lukee et ei saa ottaa jos on psori, siitä soitin sille reumalekurille sillo 2.3 ja sanoi et hyvin harvoin se mitään psoriin vaikuttaa ja vaikuttaa siten et entiset pahanee, ei se uusia läiskiä tee. Mutta mulla on ollu vuosia  täs oikeas kädes semmosia vaal.ruskeita läiskiä, joista joskus lähtee nahka ja kukaan lääkäri ei ole tiennyt varmaksi mitä ne on, mut ovat arvelleet psoriksi kuitenkin. Ja ilmeisesti siis on todella ollu psoria tosi leivänä, koska nyt nuo kohdat "kukkii".  Mä viime viikolla jo havaitsin korvan alapuolella kaulassa punasta jälkeä.
Lekuris kävin 12.30 ja niinhän tuo sanoi et kädessä ja kaulalla korvan alla on ihan selvää psoria ja sitten kaulasta alas päin lääkeaineesta johtuva ihottuma. Eli lääke on tuon uuden psorin sit aiheuttanu. VOI PASKA! No lääkettä ei enää kiitos mulle, ja soitin sit Ortoniin ku lekuri käski. Ilmotin sinne ja saa nähdä tuleeks joku uus lääke resepti vai mitä meinaavat siellä. Että mua tympii, siis tuo psori. Pitää alkaa laittaa siihen tuota koivuterva salvaa, JOS menis pian pois kun alkaa näin het hoitaa.
*huokaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa*