Ihottuma poissa, enkä oikeen tiedä pitääkö mun syödä määrätyt kortisonit kuitenkin, oisko niit jälellä 10 tabl.
Eilen koetin tavoitella puhelimella Sanna-lääkäriä, koska ei vastanut meiliini. Kuulin että on koulutuksessa tämän viikon ja sitten jää pois fysiatrian polilta ja siirtyy psykiatriselle puolelle osastolääkäriksi. Olen tässä miettinyt, näinkö loppui meidän yhteistyö vai voikohan hän edelleen auttaa minua ainakin jossakin asioissa vaikka on ihan toisella puolella lääkärinä? Jos ei voi, niin tipahdin kuin tyhjän päälle...hitto! No ensi viikolla hän varmaan vastaa meiliini, kun palaa töihin.
Kävin osteopaatilla toissa iltana, kamala nikamalukko oli lapaluiden välissä ja rytmihäiriöt oli melkoiset. Samalla hieroi 70min ja ihan oli KAIKKI jumissa ja miksi? Noh, senhän tietää...koska minut on laitettu Ortonin toimesta jumppaamaan. Olen tiennyt sen jo vuodesta 1990 ettei jumppa sovi mulle, koska sitä on kokeiltu niiiiiiiiiiiiin miljoona kertaa ja aina sama jumitus. Osteopaatti sanoikin ettei jumppa TOSiin auta, lisää vaan jumittaa. Kunpa ne ns. viisaatkin ymmärtäisi. No 2vko:a ja saan soittaa Ortoniin ja kerto kuulumiset, ja tottavie kerron!!
Zarikin on kirppari puuhissa, mekin vietiin toissa iltana mm. kirjahylly, sohvapenkki, lipasto, koirien kuljetusbokseja 2, matto yms. Eilen käytiin, ni puiset Brion palikat oli menneet, Niko sai 2,65e...tuhlasi samantien sen poliisiautoon. No onneksi se poliisiauto vie huomattavasti vähempi tilaa kuin ne palikat!!
Nikolla on jumppa klo 11, mulla kuntoutus klo 13 ja sitten on muskari 16.15. Mutta Jarin pitää viedä as.vaunu 40km:n päähän vuosihuoltoon (saa hakea sitten huomenna pois) ja sen pitää olla siellä ennen klo 17. Joten...täytyy mennä minun kuntoutuksen jälkeen mummulaan, Jarin töist tullessa ottaa siit mein auto ja jättää työautonsa siihen. Ja meidän kävellä mummulasta muskariin (noin 300m) ja muskarin jälkeen mummulaan. Niko aikoo jäädä yöksi sinne. Niin mummulan sakki menee silmälääkäriin 40km:n päähän klo kuudeksitoista, eli he ei voi Nikoa viedä muskariin jne. Eli mä en pääse Jarin seuraksi, no huomenna sitten kun on vaunun haku lähden kyllä.
Ihanaa ilmaa on ollut! Eilen meni koko päivä ulkona mummulassa, Niko kaatoi yhden syreenin ja heitteli oksia ja kapuloita kuin voimamies.