No ni viime yönä unta takana sitten 2h. Soitin yöllä jo keskussairaalaan, että jos siel joku osais jotain pientäkään vinkkiä antaa mikä auttas tähän oloon. Mutta se nainen kysyi "TOS? MIKÄ SE ON?!" arvatkaa oliko siitä apua, no EI. Mietin myös jo ambulanssin soittamista. No menihän se sitten taas, sit 7 het soitto omaan terv.keskukseen ja tääl on 2 suht hyvää lääkäriä, ni ei niille aikaa saanu...ja totes et toinen niist on työterv.puolella ja voisinhan sielt kysyä aikaa klo 8. No sit klo 8 soitto sinne ja ehei puhettakaan, puhuin työterv.hoit.kaa pitkään ja kauhsiteli mun olotilaa ja kysy miks en aikasemmin tullu...sanoin et olenhan mä la. viimeks käyny ja osteopaatilla hypänny urakalla jne. Se puhelu päättyi siihen et repesin itkemään...siis hyvänen aika mä olen ihan loppu!!!!!!! Sit taas soitto neuvontaan ja oli pakko ottaa aika sille kehnolle lekurille ja niin menin Nikon kanssa sitten puolen pv:n jälkeen. Ei se mitää nikamist tajunu ja sain sit samanmoiset piikit kuin la. (kipupiikki+lihaksiarentouttava piikki) ja käyn ottamassa samanmoiset myös pe. ja la.JOS se auttas ku ottaa useempana pv:nä.
Sanna-lääkärin kaa vaihdeltiin maileja. Tapaan hänet 27.4 ja lantionseudun röntgen olisi 17.4 (en tiä voisko siirtää senkin 27.4), eli tuolla röntgenillä koetetaan saada selville onko selässä reumamuutoksia, siis alaselässä, kun seKIN on niin onneton.
Olen ihan rampa. Mut sen olen itselleni luvannu, ETTÄ EN KOSKAAN ENÄÄ JUMPPAA, en prk vaikka kuka käskee ja missä käskee. Tällaista kuntoa en enää halua!!

Ei tunnu pääsiäinenkään innostavan, ei yhtään. Kaikki siivoomatta, korttejakaan ei kyenny laittamaan. Zari, anna hali Mialle ja toivota hyvää pääsiäistä ja muille teille kans toki :)  Niin niin siis en kykene siivoomaan, pyykit lojuu narulla ja ja ja ja ja.....