Olihan se poskiontelotulehdus ja sain eilen siihen lääkkeet, jospa se tästä. Nieluviljelystä ei viel saanu tietoa, vaik 2x kyselin, olkoon huomiseen. Lääkäri toki olisi eilen halunut punkteerata naamavärkin, mut sanoin etä älähän kuule nyt, on ajatkin niin myöhässä, ettei tarvii....hih.
Kävin tänään laittamassa papereihin nimet alle ja mun irtisanoutuminen työstä on selvä sitten 29.2. Sain hyvää kohtelua ja henkilöstöpäällikkö sanoi että tulla hänen luo, jos tarvin apua sitten aikanaan uuden eläkehakemuksen täytössä. Koska saanhan kuitenkin nykyisestä hakemuksesta kielteisen päätöksen, siis minä olen sitä mieltä. Ko. olevan henkilöstäpääl. on ollu 20v noita eläkeasioita hoitamassa, luulis jotain tietävän. No otin tarjouksen kiitoksin vastaan :)
Mitäpä muuta...niin Nikolla oli hammaslääkäri ja ankarasta ennakkopelostani huolimatta, poikahan oli kuin enkeli. Kun lääkäri otti esiin sen piikin, jossa koputtelee hampaita...olin varma alkaa huuto yms mahdollinen. Mutta Niko kyl reagoi siihen piikin näkemiseen ja kysyi "Hetkinen, mitä sillä teet?" Lääkäri selitti, kokeili sillä Nikon kynteen ja OK, ei hätää, poika taas rentoutu. Hyväksi hampaat kehuttiin, ei reikiä. Joten sai lelun ja hammasharjan kiitokseks. Sitten mentiin kauppaa ja sai valita haluamansa lelun, jonka lupasin JOS on reippaasti. Päätyi 20 e maksavaan lego juttuun.
Sitten 18 menee Niko muskariin ja taas kannel soi :) Sillä aikaa käyn Jarin kanssa kaupassa, sanooko ne viisaat sitä laatuajaksi?! En tiä, mun laatuaika on se kun saan olla Nikon kanssa. Vaikka...tunnustanko että olen minä tykästynyt yhteen Topiinkin, sellainen nappisilmä ettei tosikaan ;) Linkki löytyy mun sivulta, jos joku haluaa käydä ihaileen :)
Ei viel ole tietoa mennäänkö huomenna as. vaunu reissuun, aika näyttää. Huomenna kuitenkin klo 11 olis hierontaan meno, se on varmaa
Nyt tämä akka lopettaa tält erää.