Pyysin Tanjuskalta kirjaimen ja kuin ajatukseni lukien sain T-kirjaimen.
Tässä seuraavassa minulle 10 merkityksellistä T-kirjainta.

T
Tapani-minulle hän ei ole vain artisti tai julkkis, vaan ystävä, ihminen joka merkitsee hyvin paljon, on merkinnyt jo yli 35 vuotta. Poikani toinen nimi tulee hänen mukaansa eli Niko Tapani.

Tiina-ihana ystävä, jolle voi puhua pulputtaa kaikenlaista ja asuu ihan naapurissa. Olemme tunteneet toisemme jo kuudennelta luokalta lähtein.

Teea-siskoni tyttö, erittäin rakas minulle. Olen saanut seurata hänen elämäänsä vauvasta lähtein, koska meillä on ikäeroa  liki 14v. Hänen elämän tiensä vei hänet lukion jälkeen Uumajan yliopistoon, sieltä Skotlantiin, Amsterdamiin ja Sveitsin kautta Tukholmaan.

Toni-ensimmäinen lapsemme, joka suureksi suruksemme menehtyi 5 päivän iässä. Se oli ja on niin surullista, Tonilla olisi nyt ikää 12v.

Turun seutu- siellä viihdyn lomailemassa erittäin hyvin.

Tromssa-ah, niin kaunis ja viihtyisä kaupunki Norjassa, jossa olen käynyt useasti.

Tietokone-vehjes, jolla voin pitää yhteyttä ystäviini, kun sairauteni estää kirjoittamasta pitkiä kirjeitä...kuten ennen, nuorena.

Touran- tuo oiva nelirattainen, joka helpottaa liikkumista paikasta A paikkaan B ja takaisin. Kun asuu 4km keskustasta eikä täällä käpykylässä ole julkisia kulkuneuvoja, niin oma auto on kyllä pakko olla. Ja hyvin on Touran pelittänyt, niin ja sekin kun on sen verran korkea, pääsee tällainen selkäsärkykipulijakin pois autosta helposti.

Terveys-pitää koettaa olla kiitollinen siitä mitä vielä jälellä on...

Tiibetinspanieli- tuo minun mielestäni maailman ihanin koirarotu, joita meillä on ollut 4 ja 3 pentuakin kasvatin. Vaan kaikki on vanhuuden sairaudet vieneet, kaipaan kovasti teitä:Cheri, Ciru, Jasu ja Tico. Ehkä joskus vielä kodissani tepastelee tipsu...
--------------------------------------------------------------------------------------------

Jos joku tahtoo kirjaimen, laita viestiä, niin laitan sinulle :)