Sain viime viikolla viimein tilattua ajan lääkärille, jossa sitten kävin ma. aamulla. Lääkärikseni sattui onneksi sama joka aikaisemminkin on minua hyvin hoitanut, ottanut tosissaan. Siis ihan terv.keskuslääkäri kylläkin. Sanoi et nivelpsori on niin kovasti nyt pahentunut ja sehän nivelissä jyllää ja saanut yhden sorminivelen jo mutkalle. Antoi  Trexan lääkkeen, joka on solumyrkky. Otan sitä aina ma. iltaisin 2 tablettia ja sitten vähintään 5 h. siitä otan 5 foolihappo tablettia. Eilen tosiaan aloitin lääkityksen ja tyhmä kun olen, olin käyny netistä lukemassa ko. lääkkeestä ja tuntu et se aiheuttaa jos vaikka mitä sivuoireita ja todentotta pelkäsin ihan hirveesti ottaa sitä. Mutta ei se ainakaan näin ekalla kerralla tehnyt kuin joksikin aikaa "humalaisen" olon ja hiukan tuntui pahaa oloa (tuleeko oksennus vai ei...ei tullu) ja väsymystä, ja ah nukuin kun tukki koko yön. Mun pitää nyt sitten käydä kahden vko:n välein verikokeissa tuon lääkkeen vuoksi, miten maksa sitä kestää. Joten katsellaan nyt...

Käytiin tänään liki viikon tauon jälkeen vanhemmillani, äidilläni oli nimittäin oikein kunnon oksennustauti viikonloppuna ja ei o-oikeen huvittanut mennä.

Niko oli la. Hippohiihdoissa, en tiedä yhtään monesko oli, tulee tulos varmaan lehteen aikanaan. Lapsia oli peräti 200 ja Nikon ikäisiä poikia 15. Pääasia että halusi osallistua ja oli ni iloinen kun jokainen sai palkinnon, tällä kertaa se oli uimalasit.

Huomenna puolestaan on koulujen väliset hiihtokisat, täältä kyläkoululta menee joka luokalta 3 tyttöä ja 3 poikaa. Kun oli kysytty vapaaehtosia, niin Nikolla oli heti ollut käsi pystyssä että "minä minä", muita sitten joutui ope houkuttelemaan. Menevät taksilla sitten kisapaikalle (noin 5km) ja muut jää koululle opiskelemaan. Siis keltä tuo poika on hiihto innostuksen periny?! Ei ainakaan meiltä!!!! Mullahan on tietenkin huoli et osaako ne opet nyt varmasti huolehtia siellä kaikesta, ettei Niko eksy yms. No mä oon nyt vaan tällanen Nolostunut...

Voi kun lumi jo sulais ja pääsisi asuntovaunuilemaan...mut kai sitä pitää viel odotella liki 2kk, jos vanhat merkit paikkaansa pitää.

Ai niin eilen eräs vietti 60v juhliaan, tällä erää kylläkin New Yorkissa, joten meikäläisen silmin se oli aika huono keksintö...täytyi minun vain tyytyä muistelemaan tämän erään 50v juhlia, joissa oli ilo olla mukana, aina jatkoilla asti. Shamppanja pullo on edelleen hyvässä tallessa, kun hältä sain...enkä ole edes avannut vielä Viaton.

Näin tällä erää...on muuten aika tylsää kun perheeni miesväki lopetti tähän hätään nukkis kamojen teon ja alkoivat keskittyä lennokkeihinsa (huokaa...ja syvään).